På bättringsväg

Yes, jag mår bra idag!
Ingen feber och inge ont i kroppen! Det första jag tänkte när jag vakna var: Åh jag är hungrig!.
Så det här känns super :D.

Under helgen ska jag ta det lugnt, vara hemma kanske bjuda hit någon kompis :). Mamma vill att jag stannar hemma över helgen sen får jag gå till skolan osv. Känns jätte skönt att få börja leva "normalt" igen :p.
Jag tror bebisen jublar i smyg där inne nu när mamma mår bra igen och kan äta ;).

Nu ska jag snart åka och köpa hårfärg, sen blir det att äta något och bara vila.
Vill inte överanstränga mig riktigt än :).

Ska ladda upp lite bilder sen, det börjare synas nu att min älskling ligger där inne <3. Fint är det, längtar tills den blir större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0