Sjuk

Sitter och lyssnar på sliskiga kärlekslåtar i min ensamhet.
Har blivit sjuk ockå.. ont i hslen och kroppen, känns som att jag tränat sten hårt och nu kan jag kan knappt gå. Mår dessutom så himla illa idag och usch. Idag är ingen bra dag :/ .
Det är nu jag hade velat lega under täcket med älsklinge, ätit godis och sett film men det blev ju aldrig av så ist lyssnar jag som sagt på kärlekslåtar och försöker tänka på annat!

Ska nog sova snart, är trött som tusan fast jag sov från halv tre till halv fem.
Men så blir man ju dubbelt upp trött när man är gravid och dessutom sjuk!
Skriver imorgon, om jag orkar.
Natti

Kommentarer
Postat av: kerokajsa

krya på dig, vännen!

2010-01-21 @ 11:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0