Söndags mys

Jag och Andreas har haft en mysig söndag.
Vi har ätit god middag, bakat och sett på film. Det blev Karlsson på taket, den var skojjig tyckte Andreas :).
Nu ligger vi båda två i soffan och ser på project runway, mätta efter kladdkaka och chokladbollar!
Haha, om jag fortsätter så här kommer jag bli megastor, man ska inte äta för två även om man bär på en till.

Imorgon är det skola, skönt! Ska skriva färdigt några arbeten och skicka in dom så är det avklarat.
Imorgon ska jag även tvinga med min kära far ut på promenad! Så det blir trevligt, sen ska jag försöka plugga vi får väl se hur det går.

Nej, nu måste jag verkligen få Andreas i säng! Han rullar runt på golvet och tjoar omkring när han egentligen borde ligga och sova nu.. hm.

Ha en bra kväll, god natt!


Kommentarer
Postat av: Warg

Nejmen hejsan, här händer det saker ser jag. Vad kul att ni skall ha barn. Allt blir säkert bra. Ni är i samma ålder som min äldsta grabb när han och hans tjej fick barn. Dom har tre nu, den äldste är 18 år.

Jag önskar er all lycka.



Warg

2010-01-18 @ 12:34:27
URL: http://blogg.passagen.se/ulvr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0