Tisdag

Idag har jag varit hos läkaren, han var helt underbar! Han var jätte snäll och berättade om sin mamma som var sjutton när hon blev gravid och alla positiva delar med att vara gravid som ung så jag mådde mycket bättre sen :).

Var och fikade på stan med en gammal kompis idag också! Helt underbart var det att få träffa henne igen. Vi var på café fröjd och åt en helt underbar macka där med massa sallad. Rekomenderar starkt folk att gå dit.
Imorgon är det praktik, måste dock gå tidigare för vi ska på nån föreläsning med klassen. Det blir nog intressant, men kanske långtråkigt. You never know :).

Nu ska jag städa rummet ( blev aldrig av igår ) och sen blir det massa plugg, som vanligt.
Saknar min Tobias :( <3. Vi ska inte träffas i helgen så jag hoppas vi träffas under veckan, annars går det så hemskt långt tid innan vi träffas. Det längsta vi varit ifrån varandra på åtta månader är fem dagar :P, och det var verkligen hemskt men underbart när vi väl träffades :).

 Min Tobias med våran gammla hund "lokisen" som Tobias kallade henne :) <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0