Tisdag

Just nu sitter jag i skolan, är ledig i tre och en halv timme.. inte roligt.
Funderar starkt på att åka hem till Tobias och vara där tills min lektion börjar igen.

Idag mår jag illa, kan nästan inte äta något. Men jag hoppas det lugnar ned sig till senare idag.
Imorgon ska jag på inskrivningssamtal på mvc (mödravårdscentralen), ska bli riktigt roligt och spännande.
Tobias ska självklart med på det, om inte så får han en väldigt arg flickvän men jag tror han vill följa med :).

Jag är så otroligt nyfiken på personen som bor i min mage just nu.
Jag kan inte bärga mig tills det börjar synas och jag kan känna min lilla bebis röra sig där inne.
Jag längtar efter dig min lilla filur <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0