Vååår <3

Jag vill ha vår. Jag är så spy less på snön som ligger på marken och snön som faller ner från skyn.
Stanna där uppe, varför ramla ner hit till oss och göra oss sura?
Jag vill ha sol och varmt, se hur snön sakta men säkert smälter bort.
Vill kunna gå lättare klädd, njuta av en glass  i en tunn tröja sittandes vid kulturens hus.
Det är nog INGEN som kommer vara speciellt ledsen när snön försvinner.



Nog om våren.
Just nu sitter jag nere i soffan med mamma och lillebror, vi väntar på att Robinson ska börja! Spännande :D.
Blev inge Jessica :/  fick feber och mår inte speciellt bra. Har överansträng mig, blää.

Snart fyller älsklingen år.. ska ut på stan och köpa en grej kan tyvärr inte skriva vad eftersom min Tobias läser bloggen ;). Så jag får berätta efter han fått den!
Eftersom jag är ovän med hans föräldrar så får min familj fira honom här, så vi ska baka en tårta och fixa till här.
Det blir kul, lite stressigt bara eftersom han fyller år nästa tisdag! Tror jag tar mig till stan på måndag och åtminstonde tittar på något.
Ha en bra kväll!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0