Vill inte ha det så här..

Jag är sjuk (fortfarande) jag har tydligen fått den nya influensan bisbrean eller vad fan den heter. Och den brukar hålla i sig 2-3 veckor. Hipp hipp fucking hurra.
Hatar att må så här! Jag vill vara frisk., vill inte ha feber, vill inte vakna på natten av illamående,vill inte ha huvudvärk och ont i kroppen.
Kan knappt äta, dricka eller sova. . .  hoppas bebisen mår bra bara <3. Försöker äta för hennes/honoms skull.

Får inte tag på Tobias, är jätte jätte orolig.
Försöker ringa och skriva sms men han svarar inte.. så jag hoppas han bara sover tungt. Annars får jag fan åka hem till honom och kolla så han inte är död eller annat hemskt.
Fast jag är nog bara nojjig.. brukar ju vara så.

Ska försöka sova en stund nu.
Skriver mer ikväll, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0