Big mamma

Min mage har seriöst växt på bara några dagar! Den är HUR stor som helst, men glad är jag över att jag bara är rund över magen. Har inte gått upp i vikt någon annanstans :)
Har dock bristningar på rumpan.. -.- Ursäkta, men vem fan får det? :O Usch, när jag såg det börja jag grina och sprang till mamma. Haha, men kanske bättre där än magen?

Så här såg magen ut för några dagar sen:



Och nu så här:




Helt sjukt.. ni kanske inte ser skillnad men det gör vi iaf ;)
Ja, bebisen ligger fortfarande med huvudet nedåt och sparkar i mina revben. Tappade andan tre gånger igår och är jätte öm. Men det gör inget, bebis har skrämt oss så många gånger så är glad varje gång jag känner sparkar- Även om det är mitt på revbenen.

Har även kanske fått en lägenhet nu också!! Vi ligger etta och jag HOPPAS av hela mitt hjärta att vi får den. Vi behöver verkligen den här lägenheten och inflyttning är i oktober- perfekt!
Så håll tummarna för mig och Tobias nu, vi behöver det här!!


Här ska bebis sova <3


Vi börjar få ihop lite kläder nu iaf till lill älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0