Infektion

Var hos läkaren idag och det visade sig att jag har en infektion i livmodern. Som tur är kom jag i tid och jag har fått medicin nu, men vi väntar fortfarande på ett till provsvar om det finns andra/mer bakterier och då kanske jag måste bli inlagd.. och jag har känt mig på att förlossningen kan starta för att en infektion kan sätta igång en förlossning.
Och det är ju fortfarande inte helt säkert att lillen stannar där inne.. Både min mamma, jag och Tobias tror att Harry kommer snart. Vi går som alla och väntar på det, min mamma har dessutom drömt att jag ropar på henne för det sätter igång.
Jag ber bara till gud att Tobias är här innan lillen kommer.. jag måste ha med mig honom.

Jag är rädd och ensam.. saknar min Tobias :/

Kommentarer
Postat av: Gabriella Andersson Ryytty

Jag förstår att du är rädd. Men det kommer nog att gå bra, jag hoppas att han är tillbaks när det är dags.

2010-07-13 @ 03:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0