Ingen bebis ännu

Det var inte vattnet som gått men jag har läkt lite fostervatten, inget farligt och det kommer förmodligen göra så tills allting sätter igång på riktigt.
Nu är det bara fyra veckor kvar.. helt sjukt lite och jag längtar så mycket.
Tänker inte så mycket på förlossningen faktiskt.. jag kommer nog ta det mer som de kommer. Vad mer kan jag göra? Orkar inte oroa mig för något jag inte har en aning om.

I söndags så var det iaf min sista arbetsdag och det känns så härligt. Jag behöver få vila upp mig nu inför bebis och allt <3
Jag är i vecka 35+4 just nu och allting går bara bra. Min infektion är borta och bebis tjoar omkring där inne som vanligt..

Har inte så mycket att skriva, har ingen lust för den här bloggen längre.
Ingen ork för något typ.. ja vi får väl se vad som händer.




Kommentarer
Postat av: Sussi

Fin bebismage :) <3

2010-07-20 @ 17:33:27
URL: http://susssir.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin Mattsson

Hej Amanda!



Jag tänkte på dig nu ikväll, på hur du har det. Det måste ha varit jobbigt att vara gravid i värmen, tänkte jag.



Jag blir glad när jag läser att allt är som det ska, även om jag förstår att du haft det lite jobbigt den senaste tiden.



Så skönt för dig att du slutat jobba nu. Ta väl hand om dig och dröm fina drömmar om den lille därinne i dig som du snart får hålla i dina armar och se in i ögonen. Du ska se att allt går bra, det önskar jag dig av hela mitt hjärta.



Många kramar

Anna-Karin

2010-07-23 @ 21:43:51
URL: http://www.maskroskvinnan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0