Små fix

Jag har påbörjat min packningslista inför BB (kunde bara inte hålla mig, och det är faktiskt snart dags att börja små packa).

Det här har jag fått med hitils:

Id-kort
Pengar
Kläder- till alla
Hygienartiklar- tandborste,deo osv
Bindor
Hårsnodd/hårband
Hårborste
Våtservetter
Napp
Egen kudde
Blöjor
Kamera
Mobil/laddare
Bilbarnstol
Babyfilt
"Mat"/dryck
Tidningar/"Spel"
Amningsbh

Någon som kommer på något jag glömt eller ska lägga till?
Funderar på att skriva ett förlossningsbrev också.. men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känns som att de redan ska veta allt, men jag tror jag o Tobias skriver det tsm.

Det vi saknar nu till bebis som jag ska köpa till veckan är: Blöjor,napp,kläder, amningsbh och så lite olika "krämer" och sånt från apoteket. Sen självklart bilbarnstol och vagn.

Kan inte fatta att jag är i vecka 34 nu!! Herregud.. det är ju hur stort som helst och ärligt, min mage har blivit hur stor som helst på bara några dagar. Nog för att jag är liten jämfört med andra men för oss som känner mig är jag enorm :)
Längtar allt mer efter våran bebis! Kan inte bärga mig, jag hoppas han väljer att komma lite tidigare. Ungefär vecka 38. Skulle inte göra mig någonting alls <3

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Mattsson

Hej Manda!



Jag tänkte på dig idag när jag var på väg hem från mitt premiärdopp i Vättern. Din lista ser bra ut, tycker jag. Och har man glömt något så fixar det sig i alla fall på något sätt.



Så spännande! Så nära nu! Jag önskar att du har det bra med din stora mage i värmen. :) Tänk, att få en liten sommarbebis! Så mysigt.



Hälsa den blivande pappan. :)



Kramar

Anna-Karin

2010-07-04 @ 20:33:24
URL: http://wwwmaskroskvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0