Trött

Jag är så trött så det är hemskt.. känns FÖR JÄVLIGT att jobba den här veckan även om de är sista.
Har sovit så dåligt inatt, varmt och haft som en "strålande" smärta nedåt längs jumskarna och i ryggen. Har fortfarande ryggont som vanligt och sammandragningar då och då. Sammandragningarna gör inte ont men de är obehagligt när man går och så drar magen ihop sig så den blir alldellens toppig och rund..
Snälla bebis, stanna där inne. SNÄLLA!

Jag går iaf bara och väntar just nu.. väntar på att jobbet ska sluta och sen på att lillen ska komma.
Igår kväll hade jag panik också.. OM bebis har bestämt sig för att komma nu så har jag ju ingenting!
Ingen barnvagn, ingen bilbarnstol, inga blöjor.. och jag har inte ens börjat packa BB väskan än! Jag har ju kläder,napp,salvor, strumpor osv men guuud.
Är faktiskt väldigt arg för att Tobias åkt iväg.. det är så nära nu och fan vad som helst kan hända! Sen har jag fått infektion och allt. Just när man behöver dumhuvudet som mest.

Morr...

Kommentarer
Postat av: kajsakero

Även om bebisen skulle bestämma sig för att anlända tidigare, säkerligen bara för att göra sin ankomst så tydlig som möjligt ;), så är det lugnt, Amanda.

Harry kanske isf inte har någon bilbarnstol men han har Dig och det är det som är det viktiga!

Dock hoppas vi att han stannar där inne ett tag till så att han inte skrämmer sin mamma och så att pappa hinner komma hem :)

2010-07-14 @ 15:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0