Uppdatering

Nu blir det en liten uppdatering, har inte haft tid annars.
Mitt liv tas upp av att jobba och när jag väl är ledig passar jag på att vara ute i solen och umgås med familj och min stor älskling Tobias <3.

Allting går iaf bra med att jobba, min rygg har börjat tjorva bara och ibland låser det sig helt men det får jag stå ut med. Nästa vecka är min allra sista vecka att jobba, så otroligt skönt. Magen börjar bli så stor också och med ryggont kan jag nästan inte göra någonting.

Tobias har iaf åkt bort, låångt bort :(. Ända ner till Tidaholm.. snyft. Var med och sa hejdå på tågstationen, jag som är så känslig börja nästan gråta men jag höll mig- tills jag kom hem och såg en film med Jim carrey. Då börja jag gråta och sakna Tobias, haha.
Alltså vi båda två älskar Jim carrey osv så ja, då fatta jag hur länge min älskling ska vara borta.
I två hela veckor.. känner mig liten övergiven och ensam och sen orolig om de skulle hända något!! Tänk så startar förlossningen eller annat hemskt så är han inte i närheten, min värsta mardröm. Kan inte tänka mig att ha med någon annan på sjukhuset. Det är omöjligt för mig.
Men det är samtidigt bra att han passar på att göra saker innan lillen kommer, det tycker jag han förtjänar.
Fast folk säger hela tiden hur snäll jag är som lät honom åka iväg :P Och det håller jag väl med om ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0