En son!!!

Jag och Tobias ska få en liten son! Förstår ni? Det ligger en liten underbar pojke i min mage, min och Tobias pojke.
Det var ingen i min familj som trodde på mig när jag sa att jo, det ÄR en pojke. Jag bara vet det, och joho!
Man såg hur bra som helst vad som fanns mellan benen på bebis, våran älskade lilla Harry <3.
Japp, Harry ska han heta.
Åh allting känns så RÄTT och Underbart så det går inte att beskriva.
Tobias fick bjuda mig på mat också eftersom jag hade rätt ;).

En helt underbart perfekt dag!

Och tack för alla fina kommentarer folk lämnat!
Betyder mycket.

Nu ska jag mysa med bebis och ta det lugnt <3.



Tänk, här inne ligger våran son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0