Lycklig

Jag är fortfarande super lycklig efter igår.. går hela tiden och tänker på att det är min och Tobias lilla pojke som ligger och sparkar i mig- KÄRLEK!
Jag längtar så oändligt mycket efter våran lilla.. vill att vårat liv bara ska börja. Vill fylla ut späljsängen som står och väntar på våran pojke <3.
Nu är allting en enda lång väntan.. men det finns ju roliga saker att göra i väntans tider. Imorgon ska jag handla babykläder! Oh vad jag längtar, så mycket roligare och lätte nu när jag vet vad det är för kön.
Ska till barnmorskan imorgon också, blir spännande. Längesen jag var där :)

Oh något jag glömde berätta igår var ju att min moderkaka har flyttat upp sig så det blir vanlig förlossning för mig!
Hjälp, lite besviken där. Är så otroligt rädd för smärtan, att jag ska tappa kontrollen osv. Och sen för att spricka där nere och behöva läka i hundra år och suck.. nej, jag ser inte fram emot det :P.
Men jag har ju Tobias så nog klarar jag det om han finns där <3.

Är så otroligt nyfiken på hur våran lilla bebis kommer se ut! Vem kommer han likna?
Mig eller Tobias? Vad tror ni? ;)


Ja, jag ser svin fet ut men jag är gravid så vi skyller på det för tillfället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0