Måndag

Är så trött så det går inte att beskriva. Om jag fick skulle jag lägga mig och sova i flera veckor!
Bara massa bråk och skit här hemma, varför ska föräldrar alltid ha rätt och ha sista ordet? Varför frågar dom efter en förklaring och när man väl ger den så ljuger man bara?
Och jag ska själva bli förälder.. hoppas verkligen att jag tänker efter och inte gör så!

Nåja, idag fyller lillebror Andreas fem år. Min lilla älsklingsplutt som jag tagit hand om sen han var liten bebis! Vi står varandra väldtigt nära och jag hoppas vi alltid kommer ha ett speciellt band till varandra





Imorgon börjar jag sommarjobba igen, halv fem till halv tio. Är nervös, är ungefär hundra procent säker på att jag kommer gå vilse!! Hjälp.. men ska fråga dom som är där innan jag börjar om vart adressen ligger, tex: Hon bor nära impuls osv. Då kommer de nog bli lite lättare.

Längtar så mycket tills jag och Tobias kan flytta och börja vårat egna liv med bebisen. Vi behöver det!!
Ska ringa några samtal idag så det skyndas på lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0