Tisdag

Igår var det full rulle här hemma, vi möblerade om mitt rum och städade noggrant. Härligt blev det! Mycket mer utrymme och jag trivs jätte bra där inne nu.
Och Andreas fyllde ju fem hela år, storpojken :D <3. Så honom firade vi med tårta och presenter. Han fick två fiskar,plus akvarium och sånt och några andra leksaker. Hans min när han fick se fiskarna, helt obetalbar!! Underbart trevligt var det :).

På fredag är det midsommar, då kommer min älskling hit <3. Vi skulle egentligen ha tagit bilder på oss och bebismagen nu i helgen,men glömde totalt bort det men på fredag då blir det av. Vill verkligen ha det.. ska skicka in dom sen och göra dom stora och hänga upp i våran lägenhet sen :)
Jobbar på midsommarafton från 07:00-16:30, förstår inte hur jag ska orka vara vaken på kvällen. För då kommer jag hem vid fem, typ duscha osv. Äta middag och sen kanske jag och Tobias skulle ut :o. Hade velat sova lite innan middag osv, men hur fasen ska det gå till? Jag får dricka tusen energidrycker eller nått, men då blir väl ungen tokig där inne <3.

Idag ska jag sommarjobba, NERVÖS! Jag kommer gå vilse, få panik, gråta och sen typ åka hem för jag blir less. Men nej, allvarligt. Tur som fan att pappa jobbar där, jag ringer honom om jag hamnar i den där "springa runt som en höna utan huvud" fasen.
Nog kommer det gå bra.. måste försöka vara positiv, annars går jag under.
Jag börjar iaf halv fem och jobbar till halv tio då, annars så sitter jag bara här hemma med lillebror. Han fick vara hemma med mig eftersom mamma och pappa börjar jobba klockan sju och de ville inte tvinga upp honom så tidigt, så vi ska väl hitta på något.

Nu ska jag göra iordning köket.. råkade glömma gröt på spisen så allt är helt fastbränt -.-
Måste fixa till det, ha en bra tisdag.

Kommentarer
Postat av: Tobias mamma Jane

Hej på dig,

jag är här och kikar ibland. jag vill bara önska er lycka till med bebisen sköt om er, kram och hälsningar även från Tobias

2010-06-22 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0