18-årsdagen närmar sig

Kom just på att jag fyller ju fan arton snart :O
Konstigt.. det ska ju typ vara speciellt och sådär men för mig känns absolut ingenting.
Jaha, jag fyller arton? So what?
Det jag önskar mig från mamma och pappa är pengar pengar pengar, presentkort på IKEA! För möbler behöver jag när jag ska flytta och IKEA är absolut bäst när det gäller sånt.
Av mormor får jag pengar och syrran ville köpa nå babygrej och det passar bara utmärkt!
Tobias kommer inte ens ihåg när jag fyller år så ja. Vi får väl se om det ens blir ett grattis? ;)

Hittade ett pack med två bodys på stan idag, så otroligt söta!
Det stod "I love mum" på ena med röd text och den andra var vit med röda ränder.
Tror jag ska köpa de men är otroligt rädd för att köpa saker, är trots allt bara i vecka 17 och allting kan fortfarande gå fel så tror jag väntar med sådant.

Mamma och pappa kom iaf hem nyss för Andreas mår så himla dåligt och han ville ha mamma här.
Så jag är inte barnvakt längre, utan nu lyssnar jag på musik och glider runt på internet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0