Den stora dagen

Morgon alla, idag är det den stora dagen! Ska ju på ultraljud idag och gud vad jag längtar. Så himla spännande och nyfiken jag är på filuren där inne <3.
Drömde inatt att det var en flicka,men jag tror det är en pojke. Jag och Tobias har slagit vad, han tror det är en flicka och jag tror det är en pojke och den som förlorar får bjuda på mat ;).
För mig spelar det faktiskt ingen roll längre vad det är, jag vill bara ha min lilla älskling här ju.
Haha, jag kommer defenitivt gråta idag när jag ligger där man är ju så känslig nu förtiden.

Är fortfarande lite depp för det som hände igår men konstigt hade det väl varit annars.
Ska snart kliva upp och börja göra mig iordning samt äta osv.
Är så otroligt glad att jag kan äta igen!! Och jag lovar, nu äter jag som en häst :).

Skriver så klart sen så får ni veta allt om lillungen där inne <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0