Desperata Hollywoodfruar

Ligger i sängen med en hals som gör ont och ser på Svenska hollywoodfruar men jag kallar det desperata hollywoodfruar istället för det känns lite desperat :).

Hade fått tillbaka min efterlängtade rosa mobil idag, var så glad men tror ni mobil helvete fungerar det då?
Nej, så klart den inte gör!! Vad dum jag är som trodde min mobil skulle fungera nu när den varit inne på lagning tre gånger, dumma dumma mig.
Så det blir att skicka tillbaka den och nu ska jag fan ha en helt ny mobil för i helvete!!

Älskar ju min söta och fina rosa lilla mobil!! Jäkla skit, jag ska fan ha en ny nu.. annars blir det liv i helvete kan jag lova :).

Jaja, ska sova snart. Är faktiskt jätte trött och som sagt sjuk, och sen måste man ju upp tidigt för att hinna med bussen som går halv åtta.
Åh vad tidigt men jag måste, tyvärr.

Skriver mer imorgon, lovar att blogga varje dag nu som förr <3.
Fast när jag är med Tobias blir det ju inte mycket för vi har inte på våra dator när vi umgås.
Det är en regel vi har, eller jag har satt upp den regeln så han inte sitter och spelar när han egentligen ska umgås med mig!

Natti alla, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0