Det är inte underbart att vara gravid

Nej, faktiskt så är det inte underbart att vara gravid. Lite inte på allt ni läser.
Jävligt kul för er då som har en "underbar" graviditet, jag avskyr er.

Att vara gravid är inte rolig, fantastiskt eller underbart.
Nej jag känner mig inte vacker, glad eller sexig och ursäkta men vart fan tog sexlusten vägen? Försvann den så fort mitt ägg blivit befruktat eller?
Nej, man vill inte ha sex när man är tjock,får fula bröst med bröstvårtor som tar upp ungefär 85% av bröstet,man vill inte ha sex när man har dålig matsmältning och får halsbränna så fort man ätit en tugga, man vill inte ha sex när man konstant har ont i magen för att tarmjävlarna inte fungerar som de ska och gör så att man blir förstoppad.

Jag kan lova er att detta är mitt första och sista jävla barn för fyfan. Jag vägrar må så här igen.
En graviditet gör inget annat än ställer till problem. Det enda du blir är en hormonfylld tjockis som antigen är jätte ledsen och gråter över allting, eller en sur fitta som bråkar med pojkvännen, eller någon som inte alls har lust för sex eller närhet.
Om du har JÄVLIGT MYCKET TUR så blir du väl en sån där glad liten brud med gullig liten mage som tycker ALLTING ÄR SÅ FUCKING jävla underbart.
Men bra för er då, ha det så jävla bra under eran graviditet så går jag och skjuter mig själv istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

no offense, men du och din kille kanske borde ha övervägt detta beslut. Ni kanske båda känner att ni är "redo", men är erat förhållande redo? Enligt mig så går man inte bara och skaffar barn med vem som helst, är han någon du tillexempel vet att du kommer vara tms med resten av livet? Eller är det bara något du vill att ni ska vara? Det är dålig stil att skaffa barn när man vet att man ändå kommer skiljas åt - tänk på barnet! Ni har varit tms i några månader, wow. Barnet är några veckor och du och din kille verkar redan ha fått problem med varandra (utgår från din blogg) och du beskriver din pojkvän som omogen och att du redan har funderat över om ni ens kommer att kunna hålla ihop. Men annars, visst, kör hårt morsan - men själv hade jag inte velat ha den uppväxten.

2010-03-04 @ 21:29:23
Postat av: Helena

Haha, du skriver så jävla klockrent amanda :D Kram...<3



Och anonym, döm inte någon du aldrig träffat förut! Du ska inte ens uttala dig!

2010-03-07 @ 20:55:00
URL: http://www.metrobloggen.se/ADD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0