En gravid pojkvän?

Ibland undrar jag om det inte är Tobias som är gravid? Han verkar då verkligen ha fått nå extra hormoner i kroppen så som han håller på.
Alltid sur och små tjafsar och otroligt barnslig!!
Jag kommer väl få två barn att ta hand om när lillen kommer, hoppas han skärper sig!
Annars vet jag inte alls hur detta ska sluta, men kan man egentligen förvänta sig mer? Han är trots allt bara 19, men jag hoppas verkligen han mognar och skärper sig för annars kommer vi inte kunna vara tsm.

Nog om det.. är så sjukt orolig för bebisen som ligger i magen min.. måste ringa barnmorskan imorgon och prata!
Väger 63,8 nu. Jag går ju inte ens upp utan jag går NER.
Ärligt.. lever ungen ens där inne? Hur klara den sig? Den måste ju vara sjukt liten iaf för det syns inte att jag är gravid och det känns verkligen inte som att jag är det.. livet flyter liksom på som vanligt.
På söndag blir det vecka sjutton jag går in i.. asså det märks ju verkligen inte.
Känner mig inte gravid, inte ett dugg.

Men lite duktig var jag idag. Ringde och bokade ultaljud, det blev den 18/3 :).
Spännande, om det inte blir så att barnmorskan vill att jag ska dit tidigare då för att kontrollera så att ungen lever. Nog för att jag kände den röra sig där inne men ändå.
Äh jag kanske bara är nojjig men vill iaf få svar så jag slutar oroa mig.


Kommentarer
Postat av: Gravid

Bebisen tar all den näring den behöver. Finns dem som kräks i flera månader utan att äta men bebisen klarar sig ändå. Och att det inte synns än är inte ovanligt. Det kommer, du behöver nog inte oroa dig alls.

2010-03-04 @ 09:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0