En liten plutt

Förlåt att jag inte skrev igår! Men det blev så mycket! :)

Igår var jag då på ultraljud och det var helt fantastiskt MEN min lilla unge där inne ville inte alls vara med så man såg nästan ingenting och fick inte så bra bilder. Den hade vikt ihop sig så benen var vid huvudet och guud vad den rörde på sig HELA tiden!!
Jag och Tobias ville ju gärna veta könet men läkaren vi hade ville inte säga, hon tyckte det var onödigt för det KAN ju bli fel. Suck.. MEN vi hade en annan läkare och han råka nog försäga sig lite för han sa: Men titta, där har vi ju HONOM.. och efter en stund: Eller henne.. hehe.
Så det kanske är en pojke!? :D
Jag tror det är en pojke och det tror Tobias med, helt underbart var det iaf. Vi satt minst en timme med det där för killen var bara en studerande och höll på att lära sig så han ville också titta.
Enda negativa är att min livmoder sitter för långt ner så måste på återkontroll i vecka 32 (en evighet dit!) och om den fortfarande är så, då måste jag göra kejsarsnitt och det vill jag absolut inte göra.. livrädd :(
Men han sa att det var ovanligt att den ligger kvar så förhoppningsvis så flyttar den upp sig :)
Och då på återkontrollen ska vi också få ett slutgilltigt svar på om det är en pojke eller flicka, jobbigt att vänta så länge!

Eftersom jag inte har nån sladd till min mobil så ska jag låna mammas och ta lite bilder och sen ladda upp här :). Så det kommer ikväll, jag lovar.
Nu ska jag lägga mig och vila en stund, min nedrans förkylning vill ju inte ge mig sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0