Ensam

Sitter här och funderar på framtiden.. känns skrämmande och lite ångestfylld men jag vet att jag kommer klara det skit bra! Jag är inte den första unga mamman i världen :)
Mamma säger att jag kommer bli ensam och tycka det är jobbigt osv ensam i en lägenhet med en bebis men det tror jag inte.
Visst, en bebis är inte så bra sällskap och klart det kommer vara tufft men det kommer gå hur bra som helst och jag längtar!!
Längtar tills min lilla älskling är här och kan bli älskad <3.

Idag har jag inte gjort något speciellt, varit på praktik och sen bara varit.
Har planerat för min födelsedag också, jag fyller år på en söndag (som tur är) och då kommer alla hit och så ska vi äta middag osv, och med alla menar jag Erik,Elin,mormor,lillebror,mamma och pappa :) Så det blir kul.
Känns fortfarande onödigt att fylla år, känns inte alls speciellt men en middag blir trevligt.

Har inte laddat över bilderna än (förlåt).. men kanske gör det efter att jag ätit middag.
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0