Helt slut

Jag är helt slut, inte nog med att Andreas spydde hela kvällen igår utan klockan två på natten så vaknar jag av ett jävla spring utanför min dörr.
Då är det Erik (Elins pojkvän) som också spytt. Han har spytt ner hela deras säng, golvet, badrumsdörren och badrummet. Hojja!! Så det blev att städa och bäda rent och duscha och oj, väldigt mycket jobb för att vara två på natten.
Somnade vid tre igen, då allting var klart. Så är ganska trött just nu, men det är jag väl alltid.

Idag har jag inte gjort mycket, sett tv och småstädat rummet. Ska dammsuga och dammtorka  samt lägga in mina ny tvättade kläder i lådorna!
Senare ska jag kanske ut på en promenad, men får se. Det verkar blåsa mycket ute och vara ganska kallt, så håller mig nog inne.

Ska försöka plugga också, men det är svåårt. Är så omotiverad :/

Jaja, skriver kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0