Idag är det en sån där dag..

.. då jag bara hatar att vara gravid.
Då jag har bara har lust att skita i hela graviditeten och bara sova.
Seriöst, är ensam,deprimerad och har så sjukt ont i magen att jag inte kan äta.
Jag lovar er, det här är mitt första och sista barn.. nog för att jag och Tobias har sagt att om vi fortfarande är tsm om 5 fem år så skaffar vi ett syskon till vårat barn men det kommer nog inte hända!
Isf adopterar vi men det kostar ju sjukt mycket pengar så jag tror faktiskt det bara blir ett barn.

Idag ska jag bara plugga samt sitta barnvakt hela kvällen/natten. Mamma och pappa ska iväg till några kompisar, så det blir bara jag och Andreas ikväll.
Han kommer sitta vid vårat Xbox (hur stavar man? :P) och jag kommer sitta och plugga samt se tv.
GREAT NIGHT!

Kanske skriver ikväll, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0