Jävla foglossning

Allvarligt.. jag vill inte vara gravid längre och det skrämmer mig. Om jag är less på att vara gravid nu hur fan ska det bli sen?
Missförstå mig inte, jag älskar min lilla plutt där inne och skulle aldrig välja att göra det här ogjort!! Men min graviditet har ju fan inte varit den lättaste och nu börjar det här tjorva också.. jag har rätt att bli less.
Jag kan inte sitta, ligga, böja mig ner, gå eller någonting så grinar jag.
DET GÖR ONT.
Jag vill inte vara med längre.. varför kunde inte jag bara fått en bra graviditet och fått njuta som alla andra?

Jag vet jag.. jag gnäller.
Jag är en bitch just nu.. men det gör ont och jag grinar.. och jag vill inte vara med längre!

 Min älskade plutt är så här stor nu! Ungefär 17 cm .. lilla älsklingen vad jag längtar efter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0