Kiss me thru the phone

Fan vad jag älskar musik <3.
Seriöst, att musik kan göra en så jävla lycklig och få en att tänka tillbaka på speciella minnen som är relaterade till just den låten.

Som tex låten: Basic Element- Touch you right now.
Den påminer mig om sommaren. Sommren med Tobias då vi bara låg i hans säng hela dagarna, lyssnade på den här låten och bara var.
Sen när vi jagade bin som kommit in i rummet för vi haft fönstret öppet, haha så jävla kul och underbart.
Fan vad jag vill ha tillbaka den sommaren <3.
Den påminer också om första gången vi träffades jag och Tobias...
Egenligen hade jag kontakt med hans bästa kompis Marcus, och skulle träffa honom på nån fest dom var på.
Och då när vi kom in så spelades just den här låten.. så den betyder mycket för mig.

Haha, så jävla sjukt att det blev jag och Tobias. Nu ska vi ha barn och allt, så jävla underbart och konstigt.
Skulle aldrig byta bort det här mot någonting, men det låter väl annorlunda imorgon kanske ;).
Man vet aldrig med en hormonfylld tjockis som mig.

En annan låt jag bara älsk-hatar är Kobojsarna- Jag vet du vill ha mig.
Världens jävla fjortisdunk men den låter sjunger alltid jag och Tobias när vi åker bil.
Och Tobias kan verkligen inte sjunga så det är jävligt roligt och underbart.

Åh vad jag saknar min lilla idiot till pojkvän <3. Han är ju mitt liv och jag älskar honom så fruktansvärt mycket.
Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på min underbara musik och tänka tillbaka på en jävligt underbar sommar.
Ha en bra fredagskväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0