Less

Det är ett under att jag faktiskt sitter och skriver detta inlägg eftersom jag har inget internet hemma.
Resan hem igår gick jätte bra, drygt att sitta så länge men sov för det mesta och lyssna på musik.

När jag kom hem var jag så oändligt trött och seg så jag har inte ens packat upp eller nått.. somnade nästan direkt. Sover så dåligt numera :/.

Any way, ska försöka ladda upp bilderna jag tagit på min lilla men fina mage. Syns ganska bra nu, rund är den och lite toppig, kanske det är en pojke trots allt?
Bokade aldrig tid för ultraljud idag, somnade om :(. Men ska fan vakna imorgon och se till att boka den där jävla tiden!! Fast dom borde ha telefontid lite senare än klockan 07:00-07:45.

Snön bara väller ner här utanför.. fy!
Vill ha sommar.. vill ha min bebis här <3. Längtar så oändligt mycket och kan verkligen inte fatta att jag ska snart ska få hålla i något som är min. Något jag och Tobias har skapat tillsammans.. helt otroligt.
Världens sötaste unge kommer det bli för både jag och Tobias ser otroligt bra ut, och ja ni får vara avundsjuka för det är ren fakta: Min unge blir den sötaste och bästa av alla <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0