Onsdag

Fan gud.. snälla, ge mig en fet hamburgare med massa jävla pommes!!
Imorgon blir det fan det jag äter så fort jag slutat praktiken, om jag fortfarande är sugen på det då :P

Idag har det varit som vanligt, praktik.. har dock inte sovit någonting inatt pga av min foglossning. Ska ringa barnmorskan imorgon och fråga vart man får ett sånt där bälte som håller ihop mina höfter och bäcken, för har så himla ont.

Idag lyssnade jag på musik och det är så häftigt eftersom bebisen kan höra nu så sparka den jätte mycket när musiken var igång, speciellt visa låtar! :)
Min lilla älskling är redan som mamma och pappa.. åh vad jag längtar tills jag får hålla min plutt i mina armar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0