Skolan

Sitter i skolan just nu och mår skit. Fan att man ska bli förkyld nu också! Har nyss återhämtat mig från virusinfektionen och börjat äta bra igen och så händer det här. Så jävla typiskt.

Jaja.. vet att jag inte skriver så mycket om min graviditet men det är för att det händer inte så mycket just nu. Tiden står som mest still, jag är ju trots allt bara vecka arton (17+ 2 dagar om man ska vara korrekt) och det enda "spännande" är att jag börjat känna av foglossning redan nu och satan vad ont det gör.. är orolig att det ska bli värre och att det kommer bli som för min mamma- kryckor och sängliggande.
Vill så gärna lägga ut bilder på mig och min mage osv men min jävla mobil ska ju in igen!!
Jag vet, förlåt. Men jag ska gottgöra er alla när jag får tillbaka mobilen, då blir det minst en bild i varje inlägg.

Börjar längta riktigt mycket tills jag känner dom riktiga sparkarna och graviditeten sätter igång på "allvar" eller vad man ska säga.
Just nu är det som sagt bara still... men efter vecka tjugo så börjar man ju gå på regelbundna kontroller osv och gud vad jag längtar!!
Vill bara att allting ska ta fart nu.. vill flytta in i lägenheten, köpa möbler och massa bebisgrejer och viktigast av allt: Vill ju ha min lilla älskling här. Kan inte fatta att jag ska få hålla i mitt eget barn, någonting som jag och Tobias har skapat tillsammans. Något som kommer från oss.. något som bara är vårat.
Så himla underbart <3.
Men på torsdag får jag åtminstonde se min lilla och det blir underbart.
Längtar som tusan :)

Har matte lektion snart, skriver senare!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0