Söndag

Hejsan svejsan, har nyss kommit hem från mormor där vi ätit våfflor och massa gott :)
Vi pratade om bebisen och mormor har faktiskt tagit det jätte bra, hon tycker det ska bli spännande och hade köpt två stenar med hjärtan på som var för mig och bebisen, bilder kommer sen.
Jätte gulligt och trevligt var det.

Idag går jag in i vecka 19.. helt sjukt. Har snart gått halva tiden!! Sen är det bara tjugo veckor kvar, fattar ni. Endast tjugo jävla veckor.. det är ingenting. Får lite smått panik när jag tänker på det för det är så mycket som behövs, inte bara till bebisen utan till lägenheten. Herregud så spännande och vad jag längtar <3.
Ska sätta mig ner och skriva en lista på vad jag redan har för saker, både till bebisen och lägenheten och sen en lista på vad som faktiskt behövs.
I slutet av april-början av maj ska vi fara till IKEA och handla, det om något längtar jag till så otroligt mycket.

På tal om April så fyller jag ju faktiskt år om två veckor, känns så himla avlägset.
Känns som att jag inte har tid att fylla år, jag är så koncentrerad på bebisen och allt annat så att fylla 18 känns bara meningslöst. Vill bara få det överstökat så jag kan fortsätta planera för bebisen och min framtid.

Jaja, ska nog ta och sova en stund snart sen blir det att färga håret.
Älskar verkligen mitt röda hår men det är en färg som är så svår att "se efter". Man måste färga så ofta för när man tvättat håret några gånger blir det bara fult, så nu blir det brunt för det är lättast. Den blir inte ful efter några tvättar osv. Jag köper alltid permanent hårfärg men det är bara att inse, efter ungefär 20 tvättar så blir det "slitet". Som tex med svart hårfärg, efter ett tag är det bruna fläckar i och hårväxten syns ganska bra, iaf om man är blond, och med rött hår blir det orange osv. Men med brunt så brukar det fortsätta vara brunt.

Lägger in bilderna senare och skriver mer då, kram

Kommentarer
Postat av: helena

Så gullig farmor är.<3

2010-03-21 @ 19:32:38
URL: http://www.metrobloggen.se/ADD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0