Sova

Nu mår jag mycket bättre!
Var bara lite ledsen under kvällen för allting känns så hopplöst ibland!
Men efter att jag pratat med min underbara kusin Helena så mår jag bättre och känner mig faktiskt trött.
Har ni tänkt på hur utmattad man känner sig när man gråtit mycket och haft dåliga tankar? Jag blir iaf helt slut och vill bara sova!

Imorgon ska jag till barnmorskan och missar mina lektioner på morgonen, och vi får se om jag ids åka till skolan igen klockan halv fyra, men jag tvivlar ;).

Ska stänga ner datorn nu, kanske se lite tv och sen sova.
Somnar förmodligen framför tv:n.

Natti alla, kram <3

Kommentarer
Postat av: helena

Så gullig du är! Tur att du mår bättre nu! Kram.<3

2010-03-09 @ 01:21:27
URL: http://www.metrobloggen.se/ADD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0