Städa!

Hejsan hoppsan!
Fyfan vilket snöoväder det är här just nu!! Guud vad deprimerande det är.. usch. Det ska ju fan börja bli vår nu men istället så har SMHI utfärdat en klass 1 varning här.. suck. Det dröjer nog jävligt länge innan sommaren kommer..
Jaja, idag så ska jag städa mitt rum och kanske försöka plugga lite? Var jätte längesen jag satt med en skolbok.. kanske dags nu? :P

Imorgon är det praktik som vanligt hela veckan men sen är det påsklov!! Yes.. fan vad skönt med lov :)
Får se vad man hittar på... ska iaf och bada med familjen på piteåhavsbad. Först ville jag inte för jag känner mig FET, men äsch. Fan orka bry sig, jag har en baddräkt så nog ordnar det sig.

Nästa lördag ska jag och Jessica gå på bio eller kanske gå ut och äta för att typ halvfira mig eftersom jag fyller arton på söndag.. blä.
Orka, hoppas den dagen går extremt fort!

Jaaaja, kanske skriver ikväll. Ska också lägga in bilderna från min mobil i datorn och lägga upp några, men måste städa nu annars får mamma damp.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0