Sushi

Åh.. jag är så sjutk sugen på sushi! Och det är helt sjukt för jag HATAR fisk.. seriöst. Fisk är typ det värst jag vet och nu vill jag inte bara ha fisk. utan rå fisk detssutom, helt sjukt.
Har aldrig smakat sushi men funderar fan på att göra det. Tänk så tycker jag det är jätte gott? :o :)
Det vore grejer de..

Har inte gjort så mycket i veckan.. mest suttit och försökt få mig själv att plugga meeen det har inte alls gått.
Så jag har bara varit slö.. legat i sängen, glott på tv osv.
Just nu sitter jag i skolan och degar.. tråkigt! Vill hem.. men jag får gå vid tre, så hinner med bussen som går ungefär 15:15 tror jag :). Får skynda mig iaf det skulle visa sig att den går tidigare.

Nej, ska fortsätta dega nu.

Ha en bra fredag för det är osannolikt att jag skriver med idag <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0