Tänk..

... att det kunde vara så svårt att komma på något så simpelt som ett namn!
Både jag och Tobias är eniga om att det ska vara ganska ovanligt men ändå inte konstigt.
Så namnen vi är överens om är för tillfället: Tindra och Leia, om det är en pojke Henrik eller Adrian.
Beror väl ganska mycket på hur barnet ser ut också men jag tror vi det blir något av dom här. Är ungefär 99% säker på det :)

Idag har jag inte gjot något, gjorde pannkakor till lunch och sen bakade jag och Andreas muffins!
Super goda blev dom, ska lägga in bilder sen.

Den här veckan börjar alla program igen! Gissa om jag är överlycklig :D.
Så ikväll blir det att se desperate housewives och mysa i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0