Tisdag

Idag var jag på besök hos barnmorskan och det gick jätte bra!
Tyvärr så har jag ju foglossning redan nu och det blir bara värre.. just nu ligger jag och har jätte in i vänster sida.. det har låst sig totalt och kan inte röra på mig innan det ilar till i hela ryggen,låren och magen.
Kommer kanske behöva kryckor och ska nog ringa en sjukgymnast så jag får lite övningar att göra.

Fick höra hjärtljuden idag också.. helt underbart men våran lilla bebis som redan är känd för att vara tjurig ville inte vara med på det heller så den "försvann" hela tiden.. men bara att gilla läget <3. Lite hann man höra iaf.

Har så ont just nu.. orkar inte skriva mer!
Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0