Tisdag

Först så vill jag bara säga tack till Linnea för tipset om outsider som handlade om unga mammor.
Jag såg på det och det var jätte intressant, fick mig att längta ännu mer efter min lilla älskling!

Fan, jag bokade inte ultraljud idag heller! Jag skäms, fan vad dåligt jag är. Men imorgon ska jag fan lägga mobilen längst bort i rummet så jag måste stiga upp för att stänga av alarmet, då vaknar jag.
Har blivit sjuk igen med feber och ont i halsen, så ligger och kräks IGEN.
Börjar bli orolig.. hur kan min bebis ens överleva där inne? Jag äter jätte lite och har inte gått upp någonting än fast jag borde ha börjat gå upp 2-4 kilo nu och nu dessutom kräks jag igen.
Om de säger att det inte finns något hjärtljud på ultraljudet så kommer jag dö. Min bebis måste överleva, så mycket som jag längtar och vill ta hand om min egna lilla älskling. . .  nej, det får inte vara så.
Jag är säkert bara nojjig, ska försöka vara positiv och äta fast jag kräks upp allt igen. Det lilla bebisen får i sig är alltid något.

Igår kände jag bebisen röra sig där inne! Två gånger, det var världens bästa känsla och allting kändes mer verkligt då. Önska Tobias kunde fått vara här och känna han med, men det kommer fler tillfällen då den är mycket större :)

Idag händer inte mycket eftersom jag är sjuk, ska baka snart med Andreas och sen blir det att ligga i sängen.
Jaja, bättre att jag är sjuk nu än när skolan börjar så jag inte missar mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0