Torsdag

Idag så "jobbade" jag kväll för jag kände verkligen att jag behövde få sova!
Under dagen har bebisen inte rört sig allt och jag började ärligt bli orolig men nu jävlar så bökar den omkring där inne som aldrig förr, Andreas kände till och med. Han blev rädd först men sen tyckte han det var coolt, eller "konstigt" som han sa :)
Kan bara tänka mig hur det blir när den är större, längtar så otroligt mycket!!
Hade ingen aning om att man kunde älska någon så här mycket.

Imorgon är det praktik då som vanligt, men det blir iaf lite extra roligt för imorgon ska dom ha "våffel café". Det blev aldrig av idag så det blir imorgon istället, roligt och gott ;).
Under helgen ska jag vara med Tobias och bara ta det lugnt.. suck. Om en vecka fyller jag år.. är typ nervös. Haha, vet inte varför men jag vill helst få det överstökat!

Måste sova nu för ska upp så tidigt igen
Natti, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0