Torsdag

Idag när jag vaknade vid tio så städade jag först hela köket och damsög i både kök och vardagsrum.
Sen drog jag med syrran på stan, ville hitta nån bra bok om graviditet men det fanns inga så vi drog till max och käkade, jävligt gott :).
Sen så gick vi bara runt och slö tittade tills bussen gick hem. Sen har jag inte gjort nått mer.. borde verkligen städa rummet men orkar inte.
Det positiva idag var iaf att jag inte har kräkts! Har mått lite illa osv men det har stannat i magen, tur det.
Ringde aldrig till barnmorskan idag, jag väntar lite till och om jag går ner ett kilo till DÅ ringer jag.

Ikväll händer inte mycket, criminal minds börjar väl ikväll? ;)
Om det är så, måste jag se det!! Det är ju super bra, nästan bättre än grey´s men bara nästan.

Min kusin Helena är i sthlm just nu med sin lillsyster, dom ska se Tokio Hotel ikväll. Åh vad fuskit!! Vill också åka till sthlm, kanske det gör det till sommaren med familjen :).

Nåja, ska se om maten är färdig nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0