Tröött

Är jätte jätte trött, vill bara lägga mig i sängen och sooova!
Imorgon är det skola, börjar klockan tio med engelska men ska till skolsköterskan då och så måste jag prata med min mentor Jens!

Ska även ringa min barnmorska och be att få komma på kontroll, börjar nästan misstänka att jag har diabetes.
Är kissnödig jämt, törstig hela tiden och trött konstant!
Så dom får väl ta några blodprover osv så får se resultatet sen.

Nu ska jag borsta tänderna, sen krypa ner under täcker och se tv en stund!
Ska försöka hitta sladden till mobilen jag har nu så jag kan ladda upp bilder, men det är tyvärr inte säkert att jag hittar den!
Så ni kanske får ha tålamod tills min gamla mobil kommer tillbaka :(

Natti alla, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0