Tydliga sparkar nu

Lill bebisen har hållt på hela dagen idag! Och sparkarna är verkligen jätte tydliga nu, det går inte ens att beskriva känslan. Om jag lägger handen på magen så känner man ibland utanpå till och med!! Tobias har så klart försökt att känna han med men den vill inte riktigt visa för pappa ännu, för mamma är ju favoriten ;).

Idag har jag varit på praktik (inget nytt här inte) och sen for jag snabbt till Tobias. Han är sjuk så stannade bara en stund och nu är jag hemma.
Ska städa toan snart (yey, jag gör ju inte tillräckligt med sånt på praktiken) och sen blir det att ligga i sängen. Är så hemskt trött och ska ju upp tidigt imorgon igen.
Ska dessutom ringa barnmorskan imorgon och boka tid för i vecka 20 ska man på kontroll, längtar. Då får man höra bebisens hjärtljud <3.
Min lilla älskling bökar omkring där inne, gud vad jag älskar denna människa som jag inte ens känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0