Yes i´m back

Ah... känns som att jag inte bloggat på hundra år och ärligt så är det faktiskt skit jobbigt att sitta och skriva det här nu. Känns helt tomt i huvudet och känner mig som en nybörjare.

I helgen har jag varit med Tobias, vi har sett film och bara varit.
Såg bröllopsfotografen och The hurt locker. Sååå jävla bra filmer! Förstår att The hurt locker fick 6 st oscars.
Enda dåliga var slutet, det kändes som att man precis hann komma in i filmen så helt plötsligt var den slut.
Och Bröllopsfotografen var jätte rolig och helt enkelt skit bra, se båda två! :)

Har blivit sjuk nu också, ont i halsen,feber,huvudvärk och ont i kroppen!!
Det suger, men bara att bita ihop. Får ta en värktablett och palla mig iväg till skolan, jag överlever nog.
På torsdag ska jag och Tobias på ultraljud, gud vad jag längtar.
Tänk att få se min lilla älskling där inne.. herregud. Kommer gråta, det lovar jag.
Sen ska jag ta reda på om det är en pojke eller flicka.. är så himla nyfiken att jag dör.
Alla tror det är en flicka och jag har också varit helt säker på det men det känns inte som så längre.. vet inte alls vad jag ska tro längre men jag blir oerhört lycklig vad det än är <3.

Just nu ligger jag bara i sängen, har nyss ätit onyttig mat (totalt värt det) och ska snart duscha.
Ikväll händer absolut inget, ska äta halstabletter och bara ligga i sängen.

Kanske skriver senare ikväll!
Kram

 Min underbara söta lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0