Hejhej

Här sitter jag och lyssnar på musik och smeker bebismagen <3.
Tror tyvärr jag börjar bli sjuk.. har jätte ont i halsen och känner mig hängig. Blir att stanna hemma från praktiken imorgon och så får vi se om det blir nå IKEA för min del.
Barnmorskan ska jag absolut gå till för har lite frågor jag måste ha svar på :)
Föräldrar utbildningen börjar nästa tisdag dessutom! Spännande, längtar. Tobias ska förhoppningsvis följa med, jag vill inte gå själv så jag hoppas verkligen.

Idag var jag då på praktiken och tjoade omkring där, kom hem för ungefär en timme sedan. Ska snart börja göra iordning här hemma, ser förjävligt ut. Så blir att små städa och sen kanske sova en stund, är helt slut. Fick inte så mycket sömn inatt, allergi plus att bebisen absolut ville att jag skulle ligga på rygg. Om jag låg på sidan blev den helt tokig och slutade inte fören jag la mig på rygg. Min söt bebis <3

Ska väl ta och sätta igång nu med städandet, kanske hinner skriva ett till inlägg idag.
Ha en bra onsdag

Kommentarer
Postat av: anna

Brukar att gå in och kika på din blogg lite då och då! Det som intresserar mig är att du kommer bli en hur bra mamma som helst, men hur reagerade du när du var gravid`? om det nu ex inte var menat, eftersom du är väldigt ung! med vänligahälsningar anna

2010-06-17 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0