Helg!! <3

Nu är det äntligen helg, den här veckan har kännts oändligt lång av någon anledning.
Jag ska inte göra någonting alls i helgen men känns ändå skönt :)

På senaste tiden så har jag som känt mig konstig.. har börjat få svårt att andas,är extremt trött och huvudvärk. Blöder också näsblod varje dag, alla dess är symtom på högt blodtryck och eftersom jag löper större risk för att få havandeskapsförgiftning så är jag helnojjig nu.. ringde barnmorskan och pratade lite. Har tid på måndag och ska försöka dricka mer och äta regelbundet, för det kan bero på min allergi bara. Men vi får se på måndag!
Hoppas verkligen inte det är något, hoppas det bara är jag som är nojjig eftersom det är mitt första barn osv.



Jag tycker magen har krympt.. eller är det bara jag? :P
Har iaf gått upp två och ett halvt kilo nu.. fick ärligt lite ångest över det. Jag veet att man ska gå upp i vikt under graviditeten, och barnmorskan har varit lite orolig eftersom jag inte har gått upp något men ändå. Fick värsta tankarna på att jag måste sluta äta så mycket osv.. men självklart kommer jag inte börja med såna dumheter.
Det enda jag stör mig på är att jag ser bara fet ut, ser inte alls gravid ut med kläder på osv.. bara tjock -.-
Alla andra har så fina magar,små kulor som sitter så fint.. jaja, så är det.

Har inte så mycket mer att skriva just nu.. ska nog spela sims 3. Fan har blivit helt beroende av det! :D Det är ju bara så otroligt kul..
Ha en mysig fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0