Regn

Jag bara älskar vädret som är just nu.. helt underbart. Låg och lyssnade på regnet igår i sängen och myste med bebisen <3.
Det som också är positivt med regnet är att det dämpar min allergi lite iaf och det är skönt. Har dock haft rinnande ögon hela natten och svårt att andas, men det får jag ta.

Var även förbi Tobias igår en stund, det började dåligt men blev bra sen och slutade som halvtaskigt.. men det brukar bli så när man inte träffats på nästan två veckor! Vi får se när vi träffas nästa gång och att det då blir bra.
Har ingen mobil heller -.- Abonnemanget tjorvar så är utan mobil i typ en vecka, jobbigt :/. Vi har ingen hemtelefon heller så ringa Tobias kan jag ju inte göra.. hoppas det blir snart att vi träffas iaf <3.

På tisdagar har jag ju inga lektioner så är bara hemma hela dagarna och gör ingenting. Ska nog plugga lite men det är som att min hjärna redan tagit sommarlov?
Ja vi får se vad som händer idag iaf..

Nu ska jag kolla mina pommes och bara ligga i soffan.
Ha en bra tiisdag <3

Godaste glassen.. vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0