Söndag

Nu är helgen snart över och en ny vecka börjar, skönt för då är vi ett steg närmare sommarlov!!
Tyvärr ska jag ju jobba nästan hela sommaren men det är absolut värt det, behöver dom pengarna till min lill bebis.
Plus att det är motion att springa mellan olika hus hela dagarna, så det kommer gå hur fint som helst.

I helgen har jag inte gjort någonting alls, bakat lite gran, busat med lillebror och städat rummet.
Pga min allergi så damtorkar jag varje dag och byter sängkläder ungefär var fjärde dag :P Det låter ju hur jobbigt som helst men jag måste, ananrs förvärras min allergi.
Imorgon har jag nationella prov i engelska!! Sista delen nu.. nervös är jag men nog kommer de gå bra. Om inte lill bebisen bestämt sig för att ha disco då också? Jag kommer ju ihåg sist jag försökte ha nationella ;)

Nu ska jag städa mitt rum och sen får vi se vad som händer :)
Ha en bra söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0