Tokig

Måste bara skriva lite om min underbara bebis <3. Den är så rolig och jag längtar så himla mycket tills jag får ha min plutt här.

Spelade nyss guitar hero och bebisen blev helt tokig. Haha, jätte kul! :) Har märkt att den reagerar på olika röset också. Om den hör Tobias prata, så sparkar den och om den hör min lillebror så sparkar den också!
Min lilla älskling där inne.. så ofattbart. Jag kan fortfarande inte förstå att det ligger en människa där inne.. MIN egen lilla favorit människa som jag ska älska och ta hand om hela livet. Underbart <3.

Min älskade bebis, jag är så nyfiken på dig. Hur ser du ut? Vem är du och vem kommer du bli? Förstår du hur många människor som väntar på dig? Väntar på att få älska dig och skämma bort dig.
Vi saknar dig och vill ha dig här, men självklart ska du stanna där i magen några månader till och växa till dig.
Sen får du komma ut till mamma och pappa, vi som älskar dig mest av allt redan nu.


Har nog inte skrivit på länge vilken vecka jag är i osv, just nu är jag i vecka 28 går in i vecka 29 på fredag <3.
På torsdag ska jag till barnmorskan igen och det blir härligt, gillar att vara där och få höra att allting är bra.
Snart är det ju dags för ett till ultraljud också!! Det om något längtar jag till.. jag vill se min älskling, veta könet och så får jag ju veta om det blir kejsarsnitt, eller så har moderkakan förhoppningsvis flyttat sig nu!

Jag vet faktikst inte vad jag vill ha, jag vet att vanlig förlossning är bäst för barnet men jag är livrädd för att tappa kontrollen. Att jag inte alls kommer klara av smärtan som jag trott och så är jag rädd för att spricka.. usch det vill jag verkligen inte. Jag vill bara normal där nere.. så jag hoppas nog ändå på kejsarsnitt fast det inte alls är som en vanlig förlossning. Men vi får ju vänta och se, jag vill verkligen veta! Så jag kan börja förbereda mig mentalt osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0