Var är våren?

Vart fan är våren?
Där nere ni kanske har vår, grönt och varmt men vi här uppe? Haha, neeeej. Vi har minusgrader på nätterna/morgonen och sen blåser det iskalla vindar. Kanske 4 grader varmt fram mot lunch men högre än så blir det fan inte.
Så himla deprimerande.. orkar inte ens prata om det.

Just nu sitter jag hemma och tar det lugnt, mår inte så bra idag. Sovit otroligt dåligt, men det gör jag varje natt. Ligger inte skönt på någon sida och magen kan jag inte ligga på längre!
I helgen har jag och Tobias bara varit hemma och myst, sett film och ätit skräpmat <3.
Vet inte varför men jag är ALLTID sugen på pommes.. och hamburgare och pizza och åh! Bara dålig mat.. nästan så man sätter sig på bussen och hämtar mat, haha :P. Måste vara något med bebisen som gör mig så här ;).

Har iaf bestämt mig för att gå på den där balskiten med Tobias.. har till och hittat en klänning jag tror passar bra.. ska ta kort på den och lägga in så får ni säga vad ni tycker.

Nu ska jag plugga och äta något..  ska sedan färga håret också till min naturliga hårfärg, blond!
Vi får se hur det blir då.. är så less på att behöva färga håret hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0