Dag 2- min första kärlek

Min första kärlek var Tony. Han var min första riktiga pojkvän och vi var tsm i över ett år men han gjorde mig mycket illa- på många sätt, så om vi ska prata om riktig kärlek, då är Tobias min första och riktiga kärlek. Jag har aldrig aldrig älskat någon som Tobias.
Vårat förhållande har varit väldigt upp & ner men vi är ju fortfarande med varandra- eller hur? Vi passar perfekt ihop och älskar varandra otroligt mycket.
Vi har samma tankar, gillar samma säker och ibland tänker vi på exakt samma sak- utan att ha pratat om det ämnet innan.
Tobias är helt underbar och mitt allt. Går inte att tänka mig ett liv utan honom.. för mig finns bara Tobias <3

(Finns inga bilder på mig och Tobias tsm så blir en bild på ett hjärta ist :). Och snart har vi varit tsm i två år! Tiden går sjukt fort :o)


Kommentarer
Postat av: E

Vill du förlova dig med Tobias och tror du ni kommer göra det?

2010-11-23 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0